Monday, July 26, 2010

miss daddy..

Monday, July 26, 2010
这世界上为什么要有这个懒字?
最近的我非常的懒,懒的出门,懒的读书,懒得做assignment,
懒得走,懒得站,懒得起来,什么都懒……
上个Sem,成绩出炉后,心情不是说很好,我退步了!!!

我觉得我不够好,而且我不知道我是怎么了,
读了是读了,但还是不知道为什么考得还是不好,
我看着问题,问题看着我,互相望了很久,结果我还是投降……

现在的我在另一个学期中,就因为这“懒”字,
把我在一开始的几个星期白白的浪费了,
我可以面对着我的电脑好几个小时-- Facebook,追连续剧,
所以现在的我已经有一个摩托的小轮胎在我的腰上(肚腩!!)T.T

我刚刚才发现很多人都有看我的部落格,想借此谢谢各位都有看的人,
其实这里我并没有常常来update,
现在的我,就是因为“懒”,所以才比较少去看看我的部落格。


Dad's now is going well in Australia, recently seldom skype with him,
dunno why, nowadays kinda miss him, and just now,
I jus realised that my cousin, Pei went vacation at Australia,
and she met my dad there! haha..
Dad started his part time job in a restaurant, his course also just started,
he'll be studying 4 days a week, and work twice a week.
I really hope that he will keep it up, and learn a lot of yummy's cake,
then cook for us when he come back.. haha...

I really want to go to Australia very much!!!

0 comments:

Post a Comment